De la companii de lux la întreprinderi mici, industria s-a raliat să lupte împotriva pandemiei globale.
În timp ce guvernul se apucă să întocmească un proiect de lege federal de stimulare pentru salvarea economiei americane, brandurile de modă - mari și mici - au luat-o singură pentru a oferi sprijin direct celor afectate de pandemia coronavirusului. Vedeți cum se luptă companiile de la LVMH până la Jennifer Meyer și cum vă puteți implica și dvs. - nu uitați, nici o contribuție nu este prea mică.
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton
Conglomeratul de lux își folosește instalațiile de producție de parfumerie și produse cosmetice pentru fabricarea dezinfectantului manual gratuit, care va fi distribuit autorităților de sănătate franceze.
De asemenea, compania va livra 10 milioane de măști în toată Franța.
Kering
Grupul apelează la sprijinul unor mărci precum Balenciaga și Saint Laurent pentru fabricarea măștilor pentru lucrătorii din domeniul sănătății. Kering a achiziționat și 3 milioane de măști pentru a le distribui serviciilor de sănătate franceze.
L'Oreal
Mărcile noastre reale La Roche-Posay și Garnier vor produce produse sanitizatoare de mână pentru a dona spitalelor franceze și europene, caselor de îngrijire medicală și farmaciilor.
Coty
Conglomeratul de înfrumusețare produce produse de desfacere a mâinilor la unele dintre site-urile sale de producție pentru a distribui gratuit serviciilor medicale și de urgență.
Christian Siriano
După ce au răspuns la cererea guvernatorului din New York, Andrew Cuomo, pentru măștile chirurgicale pe Twitter, designerul de modă și echipa sa lucrează la producerea măștilor pentru spitalele din New York.
Brandon Maxwell
Echipa proiectantului Project Runway va purta rochii pentru medicii din spital și asistentele care tratează pacienții afectați de COVID-19, care sunt în cantități reduse.
Saks Fifth Avenue & Hudson’s Bay Foundation
Compania cu amănuntul și cu sora, Hudson’s Bay fac donații semnificative ca răspuns la crizele COVID-19 prin fundațiile lor, în valoare totală de 1,3 milioane de dolari. Fundația Saks Fifth Avenue se va îndrepta spre eforturi de ușurare cu Spitalul presbiterian din New York, Aduce schimbarea minții și Fetele Inc. Fundația Bay Hudson s-a asociat cu Băncile Alimentare Canada și Telefonul de Ajutor pentru copii.
Michael Costello
Designerul din LA s-a angajat să realizeze 20.000 de măști de protecție pentru lucrătorii din domeniul sănătății, primii respondenți și spitalele din oraș.
Prada
Casa de proiectare va fabrica 80.000 de salopete medicale și 110.000 de măști în fabricile sale pentru a distribui lucrătorilor din domeniul sănătății din toată țara.
Alice + Olivia
Designerul Stacey Bendet a făcut echipă cu organizația No Kid Hungry, donând 10% din vânzările online înapoi organizației.
Jennifer Meyer
Designerul de bijuterii donează 20 la sută din vânzări până la sfârșitul lunii martie către Baby2Baby, care oferă elemente esențiale copiilor nevoiași.
Kendra Scott
Brandul de bijuterii se extinde pe inițiativa „Shop for Good” pentru a sprijini eforturile COVID-19, prin donarea a 50% din veniturile din brățările Everlyne către fondul de răspuns COVID-19 de Feeding America, pe lângă o donație de 500.000 de mese. De asemenea, clienții vor avea șansa de a dona 20% din achizițiile pe o perioadă de două zile unei organizații caritabile la alegere.
Donatella Versace
Legendarul designer și fiica sa Allegra se angajează să facă o donație personală de 200.000 de euro către departamentul de terapie intensivă al spitalului San Raffaele din Milano.
Armani
Designerul italian a donat aproape 1,3 milioane de dolari către trei spitale din Milano, Institutului Național de Boli Infecțioase Lazzaro Spallanzani din Roma și agenției italiene de protecție civilă.
Kylie Jenner
Mogul pentru frumusețe a donat 1 milion de dolari pentru a cumpăra măști de față, scuturi pentru față și alte echipamente de protecție pentru profesioniștii din domeniul sănătății care lucrează pe primele linii împotriva COVID-19.
sursa: cfda.com
În timp ce guvernul se apucă să întocmească un proiect de lege federal de stimulare pentru salvarea economiei americane, brandurile de modă - mari și mici - au luat-o singură pentru a oferi sprijin direct celor afectate de pandemia coronavirusului. Vedeți cum se luptă companiile de la LVMH până la Jennifer Meyer și cum vă puteți implica și dvs. - nu uitați, nici o contribuție nu este prea mică.
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton
Conglomeratul de lux își folosește instalațiile de producție de parfumerie și produse cosmetice pentru fabricarea dezinfectantului manual gratuit, care va fi distribuit autorităților de sănătate franceze.
De asemenea, compania va livra 10 milioane de măști în toată Franța.
Kering
Grupul apelează la sprijinul unor mărci precum Balenciaga și Saint Laurent pentru fabricarea măștilor pentru lucrătorii din domeniul sănătății. Kering a achiziționat și 3 milioane de măști pentru a le distribui serviciilor de sănătate franceze.
L'Oreal
Mărcile noastre reale La Roche-Posay și Garnier vor produce produse sanitizatoare de mână pentru a dona spitalelor franceze și europene, caselor de îngrijire medicală și farmaciilor.
Coty
Conglomeratul de înfrumusețare produce produse de desfacere a mâinilor la unele dintre site-urile sale de producție pentru a distribui gratuit serviciilor medicale și de urgență.
Christian Siriano
După ce au răspuns la cererea guvernatorului din New York, Andrew Cuomo, pentru măștile chirurgicale pe Twitter, designerul de modă și echipa sa lucrează la producerea măștilor pentru spitalele din New York.
Brandon Maxwell
Echipa proiectantului Project Runway va purta rochii pentru medicii din spital și asistentele care tratează pacienții afectați de COVID-19, care sunt în cantități reduse.
Saks Fifth Avenue & Hudson’s Bay Foundation
Compania cu amănuntul și cu sora, Hudson’s Bay fac donații semnificative ca răspuns la crizele COVID-19 prin fundațiile lor, în valoare totală de 1,3 milioane de dolari. Fundația Saks Fifth Avenue se va îndrepta spre eforturi de ușurare cu Spitalul presbiterian din New York, Aduce schimbarea minții și Fetele Inc. Fundația Bay Hudson s-a asociat cu Băncile Alimentare Canada și Telefonul de Ajutor pentru copii.
Michael Costello
Designerul din LA s-a angajat să realizeze 20.000 de măști de protecție pentru lucrătorii din domeniul sănătății, primii respondenți și spitalele din oraș.
Prada
Casa de proiectare va fabrica 80.000 de salopete medicale și 110.000 de măști în fabricile sale pentru a distribui lucrătorilor din domeniul sănătății din toată țara.
Alice + Olivia
Designerul Stacey Bendet a făcut echipă cu organizația No Kid Hungry, donând 10% din vânzările online înapoi organizației.
Jennifer Meyer
Designerul de bijuterii donează 20 la sută din vânzări până la sfârșitul lunii martie către Baby2Baby, care oferă elemente esențiale copiilor nevoiași.
Kendra Scott
Brandul de bijuterii se extinde pe inițiativa „Shop for Good” pentru a sprijini eforturile COVID-19, prin donarea a 50% din veniturile din brățările Everlyne către fondul de răspuns COVID-19 de Feeding America, pe lângă o donație de 500.000 de mese. De asemenea, clienții vor avea șansa de a dona 20% din achizițiile pe o perioadă de două zile unei organizații caritabile la alegere.
Donatella Versace
Legendarul designer și fiica sa Allegra se angajează să facă o donație personală de 200.000 de euro către departamentul de terapie intensivă al spitalului San Raffaele din Milano.
Armani
Designerul italian a donat aproape 1,3 milioane de dolari către trei spitale din Milano, Institutului Național de Boli Infecțioase Lazzaro Spallanzani din Roma și agenției italiene de protecție civilă.
Kylie Jenner
Mogul pentru frumusețe a donat 1 milion de dolari pentru a cumpăra măști de față, scuturi pentru față și alte echipamente de protecție pentru profesioniștii din domeniul sănătății care lucrează pe primele linii împotriva COVID-19.
sursa: cfda.com